Arkadaşlar merhaba, canımdan çok sevdiğim bisikletim az önce araklandığını gördüm. Durak yanındaki direğe bağlıydı. Nereye başvurayim ? Karakol, belediye, sağlık ocağı? Teşekkürler.
Hocam çocukken cep harçlıklarım ile biriktirdiğim 160 TL (o zamanlar bu paraya bisiklet alınabiliyordu) ile bir bisiklet almıştım. Birisine yardım ederken çalınmıştı. Üzüntünüzü çok iyi anlıyorum, biz çok denedik ancak bir netice alamadık. Kamera kayıtları varsa polise başvurulabilir. Çok geçmiş olsun