Arkadaşlar hayırlı geceler cümleten
2 3 seneliğine yurtdışına çıkmak istiyorum Tekstilde Dokumacılık tecrubem var 7 8 yıldır hala aktif olarak çalışıyorum.
bu sektörde abd de veya diğer avrupa ülkelerinde kendime benım oraya gitmemi sağlıyacak bir firma bulabilirmiyim.
ingilizce altyapım var sadece 2 ayda konuşur anlar vaziyete gelebilirim.
bu konu hakkında bana akıl verecekler olursa çok sevinirim
Yurtdışı ile alakalı
9
●262
- 11-05-2023, 00:41:05
- 11-05-2023, 00:51:59Sık dişini derimalbinozenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz sabret
Ardından kendi işini kurup ihracata başlarsın.albinozenci ve 10ur bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 11-05-2023, 00:55:46Merhaba,
Tekstil sektöründe uluslararası alanda çalışmak istiyorsanız, öncelikle araştırmanızı yapmanızı öneririm. Yurtdışındaki firmaların web sitelerini ziyaret ederek, iş ilanlarını ve kariyer fırsatlarını takip edebilirsiniz. Ayrıca LinkedIn gibi iş dünyasına yönelik sosyal ağlarda profilinizi oluşturarak, uluslararası firmaların iş ilanlarına başvurabilirsiniz.
İngilizce altyapınız var olduğu için, İngilizce olarak hazırlanmış özgeçmişinizi, motivasyon mektubunuzu ve diğer iş başvuru belgelerinizi İngilizce olarak hazırlamanız gerekecektir. Yurtdışındaki işverenlerin, çalışanlarında iyi derecede İngilizce bilmelerini bekledikleri unutmayın.
Ayrıca hocam uluslararası kariyer sitelerini de takip etmeniz işinizi kolaylaştırabilir. Örneğin, Indeed, Glassdoor, Monster gibi sitelerde iş ilanlarını takip edebilirsiniz.
Son olarak, yurtdışında çalışmak için vize ve çalışma izni gibi belgelerin gerektiğini de unutmamalısınız. Bu konuda, hedeflediğiniz ülkenin resmi web sitesindeki vize ve çalışma izni başvuru süreçlerne bakabilirsin - 11-05-2023, 01:12:13valla hocam 5 sene kendi işimizi yaptık çalışarak 500 bin tl borca girdik.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstelik ailecek bu işi yapmamıza rağmen dışardan herhangi bir destek almıyorduk ücretli vs - 11-05-2023, 01:15:35zor olucak ama denemekten zarar gelmez dediğiniz sitelere birazdan girip inceliyeceğim.SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim - 11-05-2023, 01:16:32Olur. Ben de çok zarar ettim.albinozenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bakın, zarar ettiğimde sadece nerede hata yaptığımı anlamaya çalıştım.
Sizi temin ederin, evime sadece ekmek götürdüm ama analistlerimden maaş kısmdaım. Ve hataları teker teker def edip kara geçtim
Anlatmak istediğim, belirli meblağ yatırıp hemen kara geçmek istemek şans. Ama direnirseniz sonunda daha çok kar vardır.
Tıpkı bu kullandığımız forum gibi.
Mesela bugün R10 kıbrıs serbest bölgede kayıtlı. Siz bu gün orada şirket kurmaya kalkın, 50K EURO en az masraf
Peki karı hesaplayın? Düzgün reklam ve hizmet politikası ile bu parayı 6 ay kadar sürede geri kazanmak aslında çok kolay. Bu sadece bir örnek. - 11-05-2023, 02:43:16Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi hocam orası öyle lakin bizim aslında borca girmemizdeki en buyuk sebep elektriğe gelen zamların tüccarlar tarafından karşılanmaması
yani kendi fasoncularını kendileri bitirdiler ucuza mal elde etmek için.
normalde elektirğe ne kadar zam geliyosa hemen o tuccarlar tarafından kapatılması gerekır lakın onlar 3 4 ay erteleyebıldıklerı kadar ertelıyorlar
ustelık verdıklerı zam ! da gelen elektırık zammının yarısını karşılıyor.
makınalarımız eski model oldugu için ihracata mal çalışma şansımızda yoktu elimizde. - 11-05-2023, 10:27:28Bilmediginiz konularda sallamayi birakin lutfen.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle