albinozenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam 5 sene kendi işimizi yaptık çalışarak 500 bin tl borca girdik.
Üstelik ailecek bu işi yapmamıza rağmen dışardan herhangi bir destek almıyorduk ücretli vs
Olur. Ben de çok zarar ettim.
Ama bakın, zarar ettiğimde sadece nerede hata yaptığımı anlamaya çalıştım.

Sizi temin ederin, evime sadece ekmek götürdüm ama analistlerimden maaş kısmdaım. Ve hataları teker teker def edip kara geçtim

Anlatmak istediğim, belirli meblağ yatırıp hemen kara geçmek istemek şans. Ama direnirseniz sonunda daha çok kar vardır.
Tıpkı bu kullandığımız forum gibi.

Mesela bugün R10 kıbrıs serbest bölgede kayıtlı. Siz bu gün orada şirket kurmaya kalkın, 50K EURO en az masraf

Peki karı hesaplayın? Düzgün reklam ve hizmet politikası ile bu parayı 6 ay kadar sürede geri kazanmak aslında çok kolay. Bu sadece bir örnek.