Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur. Ben de çok zarar ettim.
Ama bakın, zarar ettiğimde sadece nerede hata yaptığımı anlamaya çalıştım.

Sizi temin ederin, evime sadece ekmek götürdüm ama analistlerimden maaş kısmdaım. Ve hataları teker teker def edip kara geçtim

Anlatmak istediğim, belirli meblağ yatırıp hemen kara geçmek istemek şans. Ama direnirseniz sonunda daha çok kar vardır.
Tıpkı bu kullandığımız forum gibi.

Mesela bugün R10 kıbrıs serbest bölgede kayıtlı. Siz bu gün orada şirket kurmaya kalkın, 50K EURO en az masraf

Peki karı hesaplayın? Düzgün reklam ve hizmet politikası ile bu parayı 6 ay kadar sürede geri kazanmak aslında çok kolay. Bu sadece bir örnek.

tabi hocam orası öyle lakin bizim aslında borca girmemizdeki en buyuk sebep elektriğe gelen zamların tüccarlar tarafından karşılanmaması
yani kendi fasoncularını kendileri bitirdiler ucuza mal elde etmek için.
normalde elektirğe ne kadar zam geliyosa hemen o tuccarlar tarafından kapatılması gerekır lakın onlar 3 4 ay erteleyebıldıklerı kadar ertelıyorlar
ustelık verdıklerı zam ! da gelen elektırık zammının yarısını karşılıyor.
makınalarımız eski model oldugu için ihracata mal çalışma şansımızda yoktu elimizde.