• 09-05-2023, 19:27:10
    #1
    Merhabalar 20 yasındayım 1.83 90 kiloyum vücudumun fiziği oldukça iyi bence[90 kiloya gore] Ama genelde en büyük sorunum yağlı yiyecek çok fazla yiyorum genelde günlük 2 ogün yemekteyim.

    Şimdi gelelim konuya hayatımda yürürken terlemedim, son 1 yıldır 5 derece havada bile kısa koluyla bile terlediğimi gördüm donarken bile terliyorum. 2 bişey yapsam kafamdan su dökülmüş gibi oluyorum işin sıkıntı kısmı kafam tek terlemiyor bütün vücudum terliyor. Affedersiniz popomun bile terlediğini gördüm aynada dışarı çıkamaz oldum artık spor yaparken zaten saymıyorum sanırsınız duş alıyor gibi oluyorum kardiyoda. Bunu yaşamış abilerim varsa nasıl çözüm buldular artık 90 kilodan 70 kilolara düşmekten başka çarem kalmadı sanırım ama yine terlemelerim devam ediyordu en olmadı türkiyeye geldiğimde bi doktorla görüşmem gerekiyor sanırım. Yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • 09-05-2023, 19:28:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bide güzel yandan bakın türkiye'de değilsiniz
  • 09-05-2023, 19:37:30
    #3
    Seni çok iyi anlıyorum. Nem adam oluyorsun

    Her sabah kardiyo yapıp ter atmanı ve kilonu kontrol altına almanı öneririm.
  • 09-05-2023, 19:38:45
    #4
    21 yaşında doktora bunun için gittiğimde bana dediği şeyi söylüyorum.

    KeÅŸke bende terlesem 😅

    Şimdi 33 yaşındayım. O eski günler geride kaldı Muhtemelen terz bezlerin deriye yakındır. Ben açıkçası bu konuyu çok fazla kafaya takmadım. Az güneş vursa anında sucuk gibi oluyordum. Bana göre iyi bir şey ama bence buna müdahale etmek için ilaç falan kullanma. Doktor da tabi ki daha iyi akıl verecektir. Eğer sağlıkla ilgili bir durum değilse bence kalsın

    Onun haricinde, bende o yaşlardayken 2 burger King menü yerdim. Şey derdim kendi kendime her zaman. Yiyorum yiyorum yine fit bir yapıya sahibim diye.

    Şimdi ne oldu biliyor musun dostum. 28 yaşından sonra garip bir şekilde kilo almaya başladım. Kiloyu sevmediğim içinse bu sefer ne yağlı yerim, ne kola içerim. Burger King gibi yerlere zaten yıllardır gitmiyorum. Yani demem o ki. Bu sorun olarak gördüğün her şey zamanla kayboluyor

    Sağlıcakla kal.