21 yaşında doktora bunun için gittiğimde bana dediği şeyi söylüyorum.

Keşke bende terlesem 😅

Şimdi 33 yaşındayım. O eski günler geride kaldı Muhtemelen terz bezlerin deriye yakındır. Ben açıkçası bu konuyu çok fazla kafaya takmadım. Az güneş vursa anında sucuk gibi oluyordum. Bana göre iyi bir şey ama bence buna müdahale etmek için ilaç falan kullanma. Doktor da tabi ki daha iyi akıl verecektir. Eğer sağlıkla ilgili bir durum değilse bence kalsın

Onun haricinde, bende o yaşlardayken 2 burger King menü yerdim. Şey derdim kendi kendime her zaman. Yiyorum yiyorum yine fit bir yapıya sahibim diye.

Şimdi ne oldu biliyor musun dostum. 28 yaşından sonra garip bir şekilde kilo almaya başladım. Kiloyu sevmediğim içinse bu sefer ne yağlı yerim, ne kola içerim. Burger King gibi yerlere zaten yıllardır gitmiyorum. Yani demem o ki. Bu sorun olarak gördüğün her şey zamanla kayboluyor

Sağlıcakla kal.