• 06-05-2023, 17:03:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    geçenlerde hisseye para attım 50k zarar var şuanda nerdeyse yarıya düştü üstüne ilave yapmak mantıklı mı seçimden sonra yükselir mi sizce
  • 06-05-2023, 17:06:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hisse alınmaz. Mayıs ayında çıkılır. Altın alınır bu zaman da global anlamda da böyledir.
  • 06-05-2023, 17:07:36
    #3
    DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde hisseye para attım 50k zarar var şuanda nerdeyse yarıya düştü üstüne ilave yapmak mantıklı mı seçimden sonra yükselir mi sizce
    hangi hisseyi almıştınız. Özelden ya da konuda yazarmısınız? Grafiğine bakmak istiyorum.
  • 06-05-2023, 17:10:21
    #4
    Bence hükumetin değişmesini bekleyin.
  • 06-05-2023, 17:17:31
    #5
    Hocam yabancılar çıkıyor. Şuan düşük ileriye dönük toparlama ümidi ile ve seçim riskini de alırsan alınabilir.
  • 06-05-2023, 17:20:41
    #6
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yabancılar çıkıyor. Şuan düşük ileriye dönük toparlama ümidi ile ve seçim riskini de alırsan alınabilir.
    Seçim riski alınabilecek bir risk değildir ikinci olarak görürsünüz seçimden sonra hissler ucuzlayacak çünkü yolsuzluk yapan iş adamları ya yakalanacak ya da yurt dışına kaçacak bu sebeple piyasa da bir sürü hisse senedi olabilir bu sebeple ucuzlamasını beklemek daha mantıklıdır...
  • 06-05-2023, 18:17:26
    #7
    Hukumet degisse de bir sure devam edecek borsada dusus. Hisseden cikin. Altina bağlayın. Ama bankadan almayin. Fiziksel alip yillik 2 bin felan liraya banka kasasi kiralamak daha cazip
  • 06-05-2023, 18:56:07
    #8
    Hocam biraz daha bekle ondan sonra al
  • 06-05-2023, 18:57:08
    #9
    O parayla iyi bi SUİ alınırmış zamanında