DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde hisseye para attım 50k zarar var şuanda nerdeyse yarıya düştü üstüne ilave yapmak mantıklı mı seçimden sonra yükselir mi sizce
hangi hisseyi almıştınız. Özelden ya da konuda yazarmısınız? Grafiğine bakmak istiyorum.