Hocam yabancılar çıkıyor. Şuan düşük ileriye dönük toparlama ümidi ile ve seçim riskini de alırsan alınabilir.
Seçim riski alınabilecek bir risk değildir ikinci olarak görürsünüz seçimden sonra hissler ucuzlayacak çünkü yolsuzluk yapan iş adamları ya yakalanacak ya da yurt dışına kaçacak bu sebeple piyasa da bir sürü hisse senedi olabilir bu sebeple ucuzlamasını beklemek daha mantıklıdır...