• 04-05-2023, 19:46:05
    #1
    İos 16.14.1 Güvenlik güncellemesini indirmeye koydum yaklaşık bir 30 dakikadır sadece telefonumun ekranına telefon açılırken gelen apple logosu gelip gidiyor bir türlü bitmedi buga mı girdi acaba ne yapabilirim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Kurtarma moduna alarak bilgisayarınıza bağlayın. iTunes görecektir zaten. Mac kullanıyorsanız iTunes'a gerek yok Finder yeterli olacaktır.
  • 04-05-2023, 19:48:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ihtimal buga girdi pc yardımıyla telefona sıfırdan sürümü yüklerseniz düzelir
  • 04-05-2023, 19:49:18
    #3
    Ogi8101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal buga girdi pc yardımıyla telefona sıfırdan sürümü yüklerseniz düzelir
    nasıl yapıcam bilmiyorum
  • 04-05-2023, 19:51:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapıcam bilmiyorum
    YouTube da videolar var oradan bakabilirsin
  • 04-05-2023, 19:54:09
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kurtarma moduna alarak bilgisayarınıza bağlayın. iTunes görecektir zaten. Mac kullanıyorsanız iTunes'a gerek yok Finder yeterli olacaktır.
  • 04-05-2023, 19:59:27
    #6
    Ogi8101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YouTube da videolar var oradan bakabilirsin
    vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtarma moduna alarak bilgisayarınıza bağlayın. iTunes görecektir zaten. Mac kullanıyorsanız iTunes'a gerek yok Finder yeterli olacaktır.
    Hallettim çok teşekkürler