Konu
ios kullanıcılarılarına sorum var
04-05-2023, 19:54:09
#5
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
vigivan
Kurtarma moduna alarak bilgisayarınıza bağlayın. iTunes görecektir zaten. Mac kullanıyorsanız iTunes'a gerek yok Finder yeterli olacaktır.