İos 16.14.1 Güvenlik güncellemesini indirmeye koydum yaklaşık bir 30 dakikadır sadece telefonumun ekranına telefon açılırken gelen apple logosu gelip gidiyor bir türlü bitmedi buga mı girdi acaba ne yapabilirim?