• 04-05-2023, 02:05:13
    #10
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakinda İngiltere sirket açmayı düşünüyorum.
    İngiltere şirket açanlar
    Faturayi nasıl kesiyorsunuz ? örnek bir fatura gösterme şansınız var mı ?
    Wise kurumsal dışında başka hangi platfrom ödeme almak icin iyi komisyon vs olarak .Kart da olursa iyi cevaplayara tşkler .Wise kurumsal açmak 45 sterlin ve komisyon ve işleyişi pek beğenmedim daha uygun ve pratik sorunsuz tr iban veren sorun çıkarmayacak altarnatif ?
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de merak ediyorum bunu. +++
    YavuzWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin izniyle takip
    1stformations.co.uk aracılığı ile şirket açıyorsunuz
    kart olarak payoneer, bunq vs gibi bir çok firma vardı unuttum
    şirket kurduğunuzda kuruluş yeri ile iletişime geçtiğinizde yanlış hatırlamıyorsam ya bir program yada bir sistem gösteriyorlardı oradan çıktıyı direk alabiliyordunuz e-imzalı bir biçimde belkide şimdi değişmiş olabilir irtibat kurarak sormanız gerek ingilterede şirket açan çoğu aracı firmanın ana kaynağı burası o yüzden iletişimi burdan sağlamanız daha doğru
  • 04-05-2023, 08:39:58
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok aslında o paralar sorun değil de boşa gitmesin demek istedim.Tr şirket gibi aynı muhasebeci mi tutmak gerekli ? Bunu çoğu söylemedi bilgi istediklerim.Amaç tr şahıs şirketindeki vergi olayını azaltmak tabiki .Şahıs şirketini yeni kapattım daha az vergi olayına bakıyorum.
    Sitem hesapsatinal.net stripe onay verir mi o da muamma o yüzden boşa da açmak istemiyorum önden herşeyi öğrenmek istedim.Şirket açma hizmeti verenlerle açmış olanlar farklı söylem yapabilir o yüzden her tarafı dinlemek istedim kısacası.
    Ingiltere'de %19 kurumlar vergisi var. Eger gider gosteremezseni hesapta kalan para icin %19 kurumlar vergisi odeyeceksiniz.
    Parayi sahis hesabina cekerseniz kar dagilim vergisi odeyeceksiniz. Parayi Turkiye'de ki sirketinize gonderirseniz, bu sefer de Turkiyede gelir ya da kurumlar vergisi odeyeceksiniz.

    Ben UK'de sirket acanlar nasil vergiyi azaltmak icin UK'de sirket actiklarini anlamadim daha
  • 04-05-2023, 09:26:17
    #12
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1stformations.co.uk aracılığı ile şirket açıyorsunuz
    kart olarak payoneer, bunq vs gibi bir çok firma vardı unuttum
    şirket kurduğunuzda kuruluş yeri ile iletişime geçtiğinizde yanlış hatırlamıyorsam ya bir program yada bir sistem gösteriyorlardı oradan çıktıyı direk alabiliyordunuz e-imzalı bir biçimde belkide şimdi değişmiş olabilir irtibat kurarak sormanız gerek ingilterede şirket açan çoğu aracı firmanın ana kaynağı burası o yüzden iletişimi burdan sağlamanız daha doğru
    İngilizce çok yeterli değil .Bir sorun oldugunda zor olmaz mı ? Aracı kullansam mı ? Örnek fatura nasıl keserim burdan bilmiyorum hangi paketi almam lazım bazıları muhasebeci lazım diyor bazıları değil diyor .Anlamadım gitti .Burdan nasıl açarım onu da bilmiyorum.R10da hizmet verenler genelde 1500 2000 tl arası.Hiç ugraşmadan onlara mı açtırsam acaba bilemedim ?
  • 04-05-2023, 09:36:37
    #13
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ingiltere'de %19 kurumlar vergisi var. Eger gider gosteremezseni hesapta kalan para icin %19 kurumlar vergisi odeyeceksiniz.
    Parayi sahis hesabina cekerseniz kar dagilim vergisi odeyeceksiniz. Parayi Turkiye'de ki sirketinize gonderirseniz, bu sefer de Turkiyede gelir ya da kurumlar vergisi odeyeceksiniz.

    Ben UK'de sirket acanlar nasil vergiyi azaltmak icin UK'de sirket actiklarini anlamadim daha
    Bir tık trden az vergi parayı tr çekmeyince vs sanırım ama en iyisi tabiki kıbrıs diyorlar.Ona daha var şartlar için.
  • 04-05-2023, 14:54:24
    #14
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce çok yeterli değil .Bir sorun oldugunda zor olmaz mı ? Aracı kullansam mı ? Örnek fatura nasıl keserim burdan bilmiyorum hangi paketi almam lazım bazıları muhasebeci lazım diyor bazıları değil diyor .Anlamadım gitti .Burdan nasıl açarım onu da bilmiyorum.R10da hizmet verenler genelde 1500 2000 tl arası.Hiç ugraşmadan onlara mı açtırsam acaba bilemedim ?

    hizmet verende ayni yerden açiyor deepl translate araciliği ile yazili olarak iletişim kurabilirsin
    muhasebeci yerden yere göre değişiyor mesela bazj yerlerde şirketi açiyon faturayi kesiyon muhasebe yok sisteminde kendin muhazebesini tutuyon bazi yerlerde muhasebeci var oluyor ama ona genelde ek paket vaabinda getiriyorlar
    ben ingilterede şirket açip o lokasyonda satis yapip muhasebeci tutan kimseyi görmedim

    araci firma kullanirsan bu durumdan müzdarip olursun 13 poundluk şirketi sana açiyorlar sen 2000 tl veriyorsun şimdi şirketi neyde kullanicağin önemli dropshipping usülü calisip ticaret yapicaksan professional pack alabilirsin bussiness bank accountlari açmak için yada şirketim olsun gorünsün diyorsan 13 poundluğuda seçebilirsin
  • 04-05-2023, 14:57:15
    #15
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizmet verende ayni yerden açiyor deepl translate araciliği ile yazili olarak iletişim kurabilirsin
    muhasebeci yerden yere göre değişiyor mesela bazj yerlerde şirketi açiyon faturayi kesiyon muhasebe yok sisteminde kendin muhazebesini tutuyon bazi yerlerde muhasebeci var oluyor ama ona genelde ek paket vaabinda getiriyorlar
    ben ingilterede şirket açip o lokasyonda satis yapip muhasebeci tutan kimseyi görmedim

    araci firma kullanirsan bu durumdan müzdarip olursun 13 poundluk şirketi sana açiyorlar sen 2000 tl veriyorsun şimdi şirketi neyde kullanicağin önemli dropshipping usülü calisip ticaret yapicaksan professional pack alabilirsin bussiness bank accountlari açmak için yada şirketim olsun gorünsün diyorsan 13 poundluğuda seçebilirsin
    Bu konuda bana ücretli ücretsiz yardımcı olma şansınız varsa wp no alabilirim müsait olunca başınızı agrıtırım.Sitem hesapsatinal.net .Dil olmadıgından fatura nasıl keserim bilgim yok az önce bir firmayla konuştum fatura kesmeyi bilmiyorsanız bir muhasebeciden hizmet alın dedi.
  • 04-05-2023, 15:04:23
    #16
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bana ücretli ücretsiz yardımcı olma şansınız varsa wp no alabilirim müsait olunca başınızı agrıtırım.Sitem hesapsatinal.net .Dil olmadıgından fatura nasıl keserim bilgim yok az önce bir firmayla konuştum fatura kesmeyi bilmiyorsanız bir muhasebeciden hizmet alın dedi.
    benimde işleri birakali çok oldu fakat birde şu var şimdi siteni ingiltereye açicaksan ve satiş yapicaksan teknik olarak fatura kesmene gerek yok sebebi ise şu

    ingiltereye satiş yapiyorsun fakat ana kaynağin yani paranin esas geldiği yer türkiye o zaman türkiye şirketine göre işliyor vergilendirme oluyor

    ingiltereye satiş yapiyorsun para ingiltereye yatiyor oraya geliyor türkiyeye gelmiyor o zaman oranin vergilendirmesi

    eğer ingiltere satis yapip para ilk ingilterede bir hesaba yatirilip sonra tekrar türkiyeye gelirse ilk durumda olan şey gene oluyor ve o sirada olan vergilendirme varlik barişi vergilendirmesi
    direk her iÅŸlemde fatura yok yani
  • 04-05-2023, 15:09:27
    #17
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde işleri birakali çok oldu fakat birde şu var şimdi siteni ingiltereye açicaksan ve satiş yapicaksan teknik olarak fatura kesmene gerek yok sebebi ise şu

    ingiltereye satiş yapiyorsun fakat ana kaynağin yani paranin esas geldiği yer türkiye o zaman türkiye şirketine göre işliyor vergilendirme oluyor

    ingiltereye satiş yapiyorsun para ingiltereye yatiyor oraya geliyor türkiyeye gelmiyor o zaman oranin vergilendirmesi

    eğer ingiltere satis yapip para ilk ingilterede bir hesaba yatirilip sonra tekrar türkiyeye gelirse ilk durumda olan şey gene oluyor ve o sirada olan vergilendirme varlik barişi vergilendirmesi
    direk her iÅŸlemde fatura yok yani
    Bu sitem tr odaklı yani müşteriler tr de .Fatura illaki her müşteride olmasa da kesmem gereken olacaktır.Parayı tr banka hesabına aktarırsan vergiye tabi olacagından ona da wise kurumsal vs birşeyler yapmak gerekiyor diye biliyorum.Ona da 45 sterlin istediler mesela.