İngilizce çok yeterli değil .Bir sorun oldugunda zor olmaz mı ? Aracı kullansam mı ? Örnek fatura nasıl keserim burdan bilmiyorum hangi paketi almam lazım bazıları muhasebeci lazım diyor bazıları değil diyor .Anlamadım gitti .Burdan nasıl açarım onu da bilmiyorum.R10da hizmet verenler genelde 1500 2000 tl arası.Hiç ugraşmadan onlara mı açtırsam acaba bilemedim ?
hizmet verende ayni yerden açiyor deepl translate araciliği ile yazili olarak iletişim kurabilirsin
muhasebeci yerden yere göre değişiyor mesela bazj yerlerde şirketi açiyon faturayi kesiyon muhasebe yok sisteminde kendin muhazebesini tutuyon bazi yerlerde muhasebeci var oluyor ama ona genelde ek paket vaabinda getiriyorlar
ben ingilterede şirket açip o lokasyonda satis yapip muhasebeci tutan kimseyi görmedim
araci firma kullanirsan bu durumdan müzdarip olursun 13 poundluk şirketi sana açiyorlar sen 2000 tl veriyorsun şimdi şirketi neyde kullanicağin önemli dropshipping usülü calisip ticaret yapicaksan professional pack alabilirsin bussiness bank accountlari açmak için yada şirketim olsun gorünsün diyorsan 13 poundluğuda seçebilirsin