benimde işleri birakali çok oldu fakat birde şu var şimdi siteni ingiltereye açicaksan ve satiş yapicaksan teknik olarak fatura kesmene gerek yok sebebi ise şu
ingiltereye satiş yapiyorsun fakat ana kaynağin yani paranin esas geldiği yer türkiye o zaman türkiye şirketine göre işliyor vergilendirme oluyor
ingiltereye satiş yapiyorsun para ingiltereye yatiyor oraya geliyor türkiyeye gelmiyor o zaman oranin vergilendirmesi
eğer ingiltere satis yapip para ilk ingilterede bir hesaba yatirilip sonra tekrar türkiyeye gelirse ilk durumda olan şey gene oluyor ve o sirada olan vergilendirme varlik barişi vergilendirmesi
direk her işlemde fatura yok yani
Bu sitem tr odaklı yani müşteriler tr de .Fatura illaki her müşteride olmasa da kesmem gereken olacaktır.Parayı tr banka hesabına aktarırsan vergiye tabi olacagından ona da wise kurumsal vs birşeyler yapmak gerekiyor diye biliyorum.Ona da 45 sterlin istediler mesela.