SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1stformations.co.uk aracılığı ile şirket açıyorsunuz
kart olarak payoneer, bunq vs gibi bir çok firma vardı unuttum
şirket kurduğunuzda kuruluş yeri ile iletişime geçtiğinizde yanlış hatırlamıyorsam ya bir program yada bir sistem gösteriyorlardı oradan çıktıyı direk alabiliyordunuz e-imzalı bir biçimde belkide şimdi değişmiş olabilir irtibat kurarak sormanız gerek ingilterede şirket açan çoğu aracı firmanın ana kaynağı burası o yüzden iletişimi burdan sağlamanız daha doğru
İngilizce çok yeterli değil .Bir sorun oldugunda zor olmaz mı ? Aracı kullansam mı ? Örnek fatura nasıl keserim burdan bilmiyorum hangi paketi almam lazım bazıları muhasebeci lazım diyor bazıları değil diyor .Anlamadım gitti .Burdan nasıl açarım onu da bilmiyorum.R10da hizmet verenler genelde 1500 2000 tl arası.Hiç ugraşmadan onlara mı açtırsam acaba bilemedim ?