• 02-05-2023, 12:16:56
    #1
    Arkadaşlar Astor firması sürekli yatırım iş anlaşması yapmasına rağmen düşüşte sizce bu seviyelerden alım girilir mi tabiki kimse yatırım tavsiyesi vermez biliyorum ama düşüncenizi merak ediyorum bunun grafigini falan çiziyorlar 😁
  • 02-05-2023, 12:18:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cümlenin sonu biraz değişik olmuş 😂 borsada benim de hisseler var ama Astor dan da düşük miktarda var yaklaşık 5 6 k kadar girilebilir mi tartışılır.
  • 02-05-2023, 12:19:44
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cümlenin sonu biraz değişik olmuş 😂 borsada benim de hisseler var ama Astor dan da düşük miktarda var yaklaşık 5 6 k kadar girilebilir mi tartışılır.
    Düzelttim 😁. Enerji firmaların bana nedense güven veriyor. Eupwr mesela yeni arz oldu güzel gidiyor ondan falan ekleme yapılır mı bilemedim
  • 02-05-2023, 12:20:18
    #4
    Uykusuzluk bana yaramıyor 😊
  • 02-05-2023, 12:21:25
    #5
    Her önüne gelen grafik açıp yorum yapıyor kendi kağıdını kendin analiz et kimseye sorma kimseye söyleme. Yatırımın mantığına ters herkes aynı anda kazanamaz. Borsa kaz dolmuş paso yoluyorlar kazları aman dikkat.
  • 02-05-2023, 12:26:41
    #6
    Düşerken satarım yükselirken alırım saygılar ✋🏻
  • 02-05-2023, 13:25:21
    #7
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşerken satarım yükselirken alırım saygılar ✋🏻
    Faiz sebep enflasyon sonuç gibi olmuş (: