Arkadaşlar Astor firması sürekli yatırım iş anlaşması yapmasına rağmen düşüşte sizce bu seviyelerden alım girilir mi tabiki kimse yatırım tavsiyesi vermez biliyorum ama düşüncenizi merak ediyorum bunun grafigini falan çiziyorlar 😁