Cümlenin sonu biraz değişik olmuş 😂 borsada benim de hisseler var ama Astor dan da düşük miktarda var yaklaşık 5 6 k kadar girilebilir mi tartışılır.
Düzelttim 😁. Enerji firmaların bana nedense güven veriyor. Eupwr mesela yeni arz oldu güzel gidiyor ondan falan ekleme yapılır mı bilemedim