• 02-05-2023, 02:10:18
    #1
    Selam hocalarım, aklıma takılan bir soruyu sizinle de paylaşmak istiyorum.
    3 farklı bankadan toplamda 220 bin tl Kredi Kartı limitim var (Şuanda 0 borç), nakit avans aylık %1.36 faiz ile 3 bankadan toplamda 100 bin TL çekim yapabiliyorum.
    12 Ay sonunda 111.453,32 TL ödüyorum yani 12 ayda toplam 11 bin tl faiz koyuyor.
    Sizce bu parayı alıp altın, gümüş, bist, kripto gibi yatırımlar mantıklı mı?
  • 02-05-2023, 02:14:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam mantiksiz iyi forumlar.
  • 02-05-2023, 02:17:55
    #3
    Merhabalar hocam,

    Belki altın ve döviz olarak değerlendirirseniz geri dönüşü iyi olabilir ancak bist ve kripto konusunda birşey diyemem.
    100k ile al sat işine girebilirsiniz ufak çaplı ticaretler yaparak katlama imkanınız olabilir.
  • 02-05-2023, 02:21:56
    #4
    Aleyküm selam. Taksitli nakit avans çok mantıklıdır. Çünkü bddk tarafından maksimum faiz kısıtlaması vardır. Tüm bankalarda aynıdır. Bireysel krediden daha ucuza mâl olur. İyi forumlar
  • 02-05-2023, 02:28:29
    #5
    Borcum ve 100K ile bir ticaret fikrim yoksa, kesinlikle altın alırdım. Özellikle seçimden sonra döviz ve altında yükseliş bekleniliyor. Enflasyona karşı yüksek karlılık olacağını sanmam fakat ben hep bu şekilde birikim yapabildim. Borçlandım ve ödedim. 12 ayın sonunda bir birikimim veya malım olmuş oldu YTD
  • 02-05-2023, 02:30:36
    #6
    100k üstüne 10 20 k daha koyup düşük bütçeli broadway - uno vs araçlar alınıp bir kaç ay bekletilip satılabilir. ilk araç karıyla faizi ödemiş olursunuz kalan ana parayla da al sat yaparak katlamış olursunuz hem aylık ödemesi de kolay olur.