Selam hocalarım, aklıma takılan bir soruyu sizinle de paylaşmak istiyorum.
3 farklı bankadan toplamda 220 bin tl Kredi Kartı limitim var (Şuanda 0 borç), nakit avans aylık %1.36 faiz ile 3 bankadan toplamda 100 bin TL çekim yapabiliyorum.
12 Ay sonunda 111.453,32 TL ödüyorum yani 12 ayda toplam 11 bin tl faiz koyuyor.
Sizce bu parayı alıp altın, gümüş, bist, kripto gibi yatırımlar mantıklı mı?
Taksitli Nakit Avans Mantıklı mı?
5
●350
- 02-05-2023, 02:10:18
- 02-05-2023, 02:28:29Borcum ve 100K ile bir ticaret fikrim yoksa, kesinlikle altın alırdım. Özellikle seçimden sonra döviz ve altında yükseliş bekleniliyor. Enflasyona karşı yüksek karlılık olacağını sanmam fakat ben hep bu şekilde birikim yapabildim. Borçlandım ve ödedim. 12 ayın sonunda bir birikimim veya malım olmuş oldu
YTD
YTD