Borcum ve 100K ile bir ticaret fikrim yoksa, kesinlikle altın alırdım. Özellikle seçimden sonra döviz ve altında yükseliş bekleniliyor. Enflasyona karşı yüksek karlılık olacağını sanmam fakat ben hep bu şekilde birikim yapabildim. Borçlandım ve ödedim. 12 ayın sonunda bir birikimim veya malım olmuş oldu YTD