Selam hocalarım, aklıma takılan bir soruyu sizinle de paylaşmak istiyorum.
3 farklı bankadan toplamda 220 bin tl Kredi Kartı limitim var (Şuanda 0 borç), nakit avans aylık %1.36 faiz ile 3 bankadan toplamda 100 bin TL çekim yapabiliyorum.
12 Ay sonunda 111.453,32 TL ödüyorum yani 12 ayda toplam 11 bin tl faiz koyuyor.
Sizce bu parayı alıp altın, gümüş, bist, kripto gibi yatırımlar mantıklı mı?