Imei kayit etme
8
●276
- 01-05-2023, 22:58:41başkasına satabilir miyim acabaLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 23:01:48Cihaz kayıtlı değilse satabilirsiniz tabii. Neden satamayasınız ki ?zerdeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2023, 00:11:498 ay benim kullanma sürem var mesela dolduğunda başkası alır değil mi onu etkilemiyorLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2023, 00:14:168 ay kullanma süresi dolduktan sonra yeni yıla kadar cihaz kayıt edilmezse sim okumaz. Yeni yılda tekrar 4+4 süre tanımlanır.zerdeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2023, 00:42:21Yurt dışından gelen bir cihaza Türkiye sim kart takıldığı andan itibaren kullanım süresi başlar. O andan itibaren süre bittiyse başkası alıp kendi hattıyla kullanamaz. (Yanlışım varsa düzeltin)
6 ay fiziksel / 6 ay e-sim olarak toplamda 12 ay kullanabilirsiniz. IMEI kayıt işlemi için pasaport olmasına da gerek yok. Yeni çipli kimlik kartları ile de gidebileceğiniz ülkeler mevcut.
Kayıt işlemi ile ilgili detaylı makaleyi buradan okuyabilirsiniz. Yeni çipli kimlik ile kayıt işlemi yaptım ve cihaz hâlâ aktif olarak kullanımda.