• 01-05-2023, 21:40:52
    #1
    IMEI yurt dışına çıkmadan kayıt ettirebilir miyim
  • 01-05-2023, 21:41:18
    #2
    Bildigim kadariyla hayir izin vermiyorlar kayit etmene
  • 01-05-2023, 21:59:33
    #3
    Hayır edemezsiniz.
  • 01-05-2023, 22:57:10
    #4
    başkasına satabilir miyim acaba
  • 01-05-2023, 22:58:41
    #5
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır edemezsiniz.
    başkasına satabilir miyim acaba
  • 01-05-2023, 23:01:48
    #6
    zerdeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasına satabilir miyim acaba
    Cihaz kayıtlı değilse satabilirsiniz tabii. Neden satamayasınız ki ?
  • 02-05-2023, 00:11:49
    #7
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz kayıtlı değilse satabilirsiniz tabii. Neden satamayasınız ki ?
    8 ay benim kullanma sürem var mesela dolduğunda başkası alır değil mi onu etkilemiyor
  • 02-05-2023, 00:14:16
    #8
    zerdeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 ay benim kullanma sürem var mesela dolduğunda başkası alır değil mi onu etkilemiyor
    8 ay kullanma süresi dolduktan sonra yeni yıla kadar cihaz kayıt edilmezse sim okumaz. Yeni yılda tekrar 4+4 süre tanımlanır.
  • 02-05-2023, 00:42:21
    #9
    Yurt dışından gelen bir cihaza Türkiye sim kart takıldığı andan itibaren kullanım süresi başlar. O andan itibaren süre bittiyse başkası alıp kendi hattıyla kullanamaz. (Yanlışım varsa düzeltin)

    6 ay fiziksel / 6 ay e-sim olarak toplamda 12 ay kullanabilirsiniz. IMEI kayıt işlemi için pasaport olmasına da gerek yok. Yeni çipli kimlik kartları ile de gidebileceğiniz ülkeler mevcut.

    Kayıt işlemi ile ilgili detaylı makaleyi buradan okuyabilirsiniz. Yeni çipli kimlik ile kayıt işlemi yaptım ve cihaz hâlâ aktif olarak kullanımda.