Konu
Imei kayit etme
02-05-2023, 00:14:16
#8
Lecter41
zerdeva adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 ay benim kullanma sürem var mesela dolduğunda başkası alır değil mi onu etkilemiyor
8 ay kullanma süresi dolduktan sonra yeni yıla kadar cihaz kayıt edilmezse sim okumaz. Yeni yılda tekrar 4+4 süre tanımlanır.