Yurt dışından gelen bir cihaza Türkiye sim kart takıldığı andan itibaren kullanım süresi başlar. O andan itibaren süre bittiyse başkası alıp kendi hattıyla kullanamaz. (Yanlışım varsa düzeltin)
6 ay fiziksel / 6 ay e-sim olarak toplamda 12 ay kullanabilirsiniz. IMEI kayıt işlemi için pasaport olmasına da gerek yok. Yeni çipli kimlik kartları ile de gidebileceğiniz ülkeler mevcut.
Kayıt işlemi ile ilgili detaylı makaleyi
buradan okuyabilirsiniz. Yeni çipli kimlik ile kayıt işlemi yaptım ve cihaz hâlâ aktif olarak kullanımda.