• 30-04-2023, 23:17:26
    #1
    simdi passport kaydettik sadece ustumuze olan hat ile kullanabiliyoruz, bunu satarsak sattigimiz kisi nasil kullanicak? onunda mi passport kaydetmesi lazim bir daha
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      3 sene boyunca başka bir hat ile kullanım sağlayamassınız zaten 3 sene geçmiş ise herhangi bir işlem yapmaya gerek yok hattını takıp kullanabilirsiniz hocam
  • 30-04-2023, 23:18:19
    #2
    takip ediyorum
  • 30-04-2023, 23:18:25
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    3 sene boyunca başka bir hat ile kullanım sağlayamassınız zaten 3 sene geçmiş ise herhangi bir işlem yapmaya gerek yok hattını takıp kullanabilirsiniz hocam
  • 30-04-2023, 23:19:14
    #4
    Kaydetmiş olduğun hat ile telefonu satman gerekir 3 sene sonunda istediğin hattı takıp kullanabilirsin.
  • 30-04-2023, 23:19:17
    #5
    ayoft.com
    3 Sene boyunca sadece hat sahibi kullanabilir, Sonrasında satabilirsiniz.
  • 30-04-2023, 23:24:02
    #6
    bu olayın bug'ını söylüyorum. satarken, numaranızı sattığınız kişinin üzerine devredin

    ps: numaranız sizin için önemliyse bu yöntem sizin için iyi çalışmayabilir.

    edit: çalışma garantisi vermiyorum. sadece birkaç yerde okumuştum ve mantıklı gelmişti. aynı zamanda ytd.
  • 30-04-2023, 23:26:48
    #7
    Pasaportunuza kayıt ettirdiğiniz cihazınızı sadece kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz. 3 yıl sonunda cihazınızı satmak isterseniz herhangi bir kısıtlama kalmayacaktır. Bu süreden önce satarsanız imei sizin adınıza kayıtlı olduğu için yeniden başka bir pasaporta kayıt ettirme şansınız ne yazık ki yok
  • 30-04-2023, 23:29:04
    #8
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olayın bug'ını söylüyorum. satarken, numaranızı sattığınız kişinin üzerine devredin

    ps: numaranız sizin için önemliyse bu yöntem sizin için iyi çalışmayabilir.
    Numaraya göre değil, hat sahibinin tcsine kayıt ediliyor cihaz. Numarayla alakası yok yani. Ayrıca aldığınız cihazı satacaksanız kayıt neden yapıyorsunuz ? Kayıt yaptıktan sonra cihazın kaydını e devlet üzerinden silebiliyorsunuz diye biliyorum. 3 sene beklemenize gerek kalmıyor sanırım.