Yd Telefon Alanlar Bakabili mi
7
●172
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 30-04-2023, 23:19:173 Sene boyunca sadece hat sahibi kullanabilir, Sonrasında satabilirsiniz.
- 30-04-2023, 23:24:02bu olayın bug'ını söylüyorum. satarken, numaranızı sattığınız kişinin üzerine devredin

ps: numaranız sizin için önemliyse bu yöntem sizin için iyi çalışmayabilir.
edit: çalışma garantisi vermiyorum. sadece birkaç yerde okumuştum ve mantıklı gelmişti. aynı zamanda ytd.
- 30-04-2023, 23:26:48Pasaportunuza kayıt ettirdiğiniz cihazınızı sadece kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz. 3 yıl sonunda cihazınızı satmak isterseniz herhangi bir kısıtlama kalmayacaktır. Bu süreden önce satarsanız imei sizin adınıza kayıtlı olduğu için yeniden başka bir pasaporta kayıt ettirme şansınız ne yazık ki yok
- 30-04-2023, 23:29:04Numaraya göre değil, hat sahibinin tcsine kayıt ediliyor cihaz. Numarayla alakası yok yani. Ayrıca aldığınız cihazı satacaksanız kayıt neden yapıyorsunuz ? Kayıt yaptıktan sonra cihazın kaydını e devlet üzerinden silebiliyorsunuz diye biliyorum. 3 sene beklemenize gerek kalmıyor sanırım.Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
