bu olayın bug'ını söylüyorum. satarken, numaranızı sattığınız kişinin üzerine devredin
ps: numaranız sizin için önemliyse bu yöntem sizin için iyi çalışmayabilir.
Numaraya göre değil, hat sahibinin tcsine kayıt ediliyor cihaz. Numarayla alakası yok yani. Ayrıca aldığınız cihazı satacaksanız kayıt neden yapıyorsunuz ? Kayıt yaptıktan sonra cihazın kaydını e devlet üzerinden silebiliyorsunuz diye biliyorum. 3 sene beklemenize gerek kalmıyor sanırım.