Pasaportunuza kayıt ettirdiğiniz cihazınızı sadece kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz. 3 yıl sonunda cihazınızı satmak isterseniz herhangi bir kısıtlama kalmayacaktır. Bu süreden önce satarsanız imei sizin adınıza kayıtlı olduğu için yeniden başka bir pasaporta kayıt ettirme şansınız ne yazık ki yok