• 24-04-2023, 17:14:23
    #1
    Hocalarım merhaba ben Perşembe günü sitesi için logo yaptım kendisine ama hala paramı atmadı yazıyorum,arıyorum hiç cevap vermiyor meşgule atıyor numarası bende var forum dan biri benim önceki konumdan bulmuş o yüzden r10 ismini alamadım nasıl bulabilirim r10 ismini
  • 24-04-2023, 17:15:29
    #2
    Numarasını arama kısmına yaz
  • 24-04-2023, 17:15:37
    #3
    Hocam teyit yapmadan ticaret yapmayın, çok geçmiş olsun
  • 24-04-2023, 17:15:44
    #4
    Geçmiş olsun
  • 24-04-2023, 17:15:56
    #5
    numarasını pmden verin hocam belki kayıtlıdır
  • 24-04-2023, 17:15:56
    #6
    Geçmiş olsun, sektöre ilk başladığımda bende birkaç kez dolandırılmıştım aklıma geldi de şimdi. Benim için ücretli bir tecrübe olmuştu. Sizin için de öyle olsun. Sorması ayıptır ne kadar bir meblağ kaybınız oldu?
  • 24-04-2023, 17:16:03
    #7
    Gerçekten emeğe saygı yok lanet bir durum moderatörlerden yardım isteyin hocam belki bir ihtimal bulabilirsiniz çok geçmiş olsun
  • 24-04-2023, 17:16:15
    #8
    CashMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SGYAPIM; Bir dahakine bu hocamızı tavsiye ederim, dolandırılmayacaksınız.
    Kendisiyle bende çalıştım on numara bir kişilik
  • 24-04-2023, 17:16:19
    #9
    geçmiş olsun