Hocalarım merhaba ben Perşembe günü sitesi için logo yaptım kendisine ama hala paramı atmadı yazıyorum,arıyorum hiç cevap vermiyor meşgule atıyor numarası bende var forum dan biri benim önceki konumdan bulmuş o yüzden r10 ismini alamadım nasıl bulabilirim r10 ismini