Geçmiş olsun, sektöre ilk başladığımda bende birkaç kez dolandırılmıştım aklıma geldi de şimdi. Benim için ücretli bir tecrübe olmuştu. Sizin için de öyle olsun. Sorması ayıptır ne kadar bir meblağ kaybınız oldu?