Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
İnsanların güveni yerlebir olmus
not: seyyit değilim arkadaşlar
SeyyİT çağlı nerede öldü mü
29
●3.428
- 24-04-2023, 16:59:23neden 6 harfliyi çağırıyorsun ?Orhngzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dip not : sen neden sürekli dolandırılık konusu açıyorsun ? Başkası birisini dolandırmış sana para atmış ifadeye gitmişsin felan ondan sonra başka konu '' https://www.r10.net/sorum-var/363621...icilik-hk.html ''
sürekli dolandırıcılık konusundasın .
Günahını almak gibi olmasın ama hadi hayırlısı bakalımç - 24-04-2023, 16:59:36Yakışır ona ya kral yapsın tatilini zmckfkfkfkfkMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2023, 16:59:45seyyiT'in siz olma ihtimali gözümde canlanıyorOrhngzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2023, 17:00:13İçimde boşluk oluştu bizim dolandırıcımızdı ondan başkasına dolandırılmazdıkTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2023, 17:00:25Aklıma gelmedi değil.canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle