• 24-04-2023, 16:57:53
    #1
    Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
    İnsanların güveni yerlebir olmus

    not: seyyit değilim arkadaşlar
  • 24-04-2023, 16:58:30
    #2
    Miami de tatildeymiş
  • 24-04-2023, 16:59:22
    #3
    Platin üye
    Oyy seyyidim nerdesin seyyidim oy...
  • 24-04-2023, 16:59:23
    #4
    Orhngzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
    neden 6 harfliyi çağırıyorsun ?

    Dip not : sen neden sürekli dolandırılık konusu açıyorsun ? Başkası birisini dolandırmış sana para atmış ifadeye gitmişsin felan ondan sonra başka konu '' https://www.r10.net/sorum-var/363621...icilik-hk.html ''

    sürekli dolandırıcılık konusundasın .

    Günahını almak gibi olmasın ama hadi hayırlısı bakalımç
  • 24-04-2023, 16:59:36
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Miami de tatildeymiş
    Yakışır ona ya kral yapsın tatilini zmckfkfkfkfk
  • 24-04-2023, 16:59:45
    #6
    Orhngzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
    seyyiT'in siz olma ihtimali gözümde canlanıyor
  • 24-04-2023, 17:00:13
    #7
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden 6 harfliyi çağırıyorsun ?
    İçimde boşluk oluştu bizim dolandırıcımızdı ondan başkasına dolandırılmazdık
  • 24-04-2023, 17:00:25
    #8
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seyyiT'in siz olma ihtimali gözümde canlanıyor
    Aklıma gelmedi değil.
  • 24-04-2023, 17:00:43
    #9
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seyyiT'in siz olma ihtimali gözümde canlanıyor
    Allah korusun 😎