Orhngzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
neden 6 harfliyi çağırıyorsun ?

Dip not : sen neden sürekli dolandırılık konusu açıyorsun ? Başkası birisini dolandırmış sana para atmış ifadeye gitmişsin felan ondan sonra başka konu '' https://www.r10.net/sorum-var/363621...icilik-hk.html ''

sürekli dolandırıcılık konusundasın .

Günahını almak gibi olmasın ama hadi hayırlısı bakalımç