Beyler bi ara bizi düzenli olarak dolandıran seyyİT vardı hapiste mi kendisi nereler de piyasadan çekilmiş galiba ahahahahhahaha her ay 1 kere yazardı bize sabit dolandiricimizdi kendisi
İnsanların güveni yerlebir olmus

not: seyyit değilim arkadaşlar