• 23-04-2023, 09:57:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Araç gece park helindeydi geniş yol gece çarpıp kaçmışlar kemara baktık bulamadık etrafta araca şuan güvenlik olarak ne yapmamı önerirsiniz araç kamerası düşünüyorum
  • 23-04-2023, 09:59:18
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Geçmiş olsun hocam
  • 23-04-2023, 10:03:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun araç kamerası candır taktırın hocam
  • 23-04-2023, 10:23:49
    #4
    Kasko varsa sigorta firmasına sorun kaskodan yaparlar. Aynısı başıma geldi kamera olmayan yerde park halinde çarptılar kaskodan yapıldı araç .çok ciddi bir kaza değilse kaskoyu deldirmeyin
  • 23-04-2023, 10:26:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasko varsa sigorta firmasına sorun kaskodan yaparlar. Aynısı başıma geldi kamera olmayan yerde park halinde çarptılar kaskodan yapıldı araç .çok ciddi bir kaza değilse kaskoyu deldirmeyin
    Hocam fazla bişi olmadı tamponu yerinden sökmüş plastik aksamlarını kırmış yani 1000 tl gibi bişi tutar tahminim
  • 23-04-2023, 10:29:13
    #6
    DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fazla bişi olmadı tamponu yerinden sökmüş plastik aksamlarını kırmış yani 1000 tl gibi bişi tutar tahminim
    Cepten yaptır bence parça işçilik şu bu derken 10/15 arası maliyet çıkartırlar diğer senelerde sigorta fazla çıkar tercih senin araç sorgudada gözükür satarkende bilginiz olsun
  • 23-04-2023, 10:31:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cepten yaptır bence parça işçilik şu bu derken 10/15 arası maliyet çıkartırlar diğer senelerde sigorta fazla çıkar tercih senin araç sorgudada gözükür satarkende bilginiz olsun
    Kendim yaptırcam hocam
  • 23-04-2023, 10:35:40
    #8
    Geçmiş olsun aynı durum benimde başıma geldi. Hala yaptıramadım bekliyor
  • 23-04-2023, 10:43:02
    #9
    Geçmiş olsun hocam aynı durum benim de başıma geldi kamera olmayan kor bir noktada sürücü kapısına vurdular kendim yaptırdım boyasızı düzeltme de 0 aracıma bende düşünüyorum araç içi kamera olayını iyi bir önerisi olan varsa bende almak isterim