Geçmiş olsun hocam aynı durum benim de başıma geldi kamera olmayan kor bir noktada sürücü kapısına vurdular kendim yaptırdım boyasızı düzeltme de 0 aracıma bende düşünüyorum araç içi kamera olayını iyi bir önerisi olan varsa bende almak isterim