Kasko varsa sigorta firmasına sorun kaskodan yaparlar. Aynısı başıma geldi kamera olmayan yerde park halinde çarptılar kaskodan yapıldı araç .çok ciddi bir kaza değilse kaskoyu deldirmeyin