umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasko varsa sigorta firmasına sorun kaskodan yaparlar. Aynısı başıma geldi kamera olmayan yerde park halinde çarptılar kaskodan yapıldı araç .çok ciddi bir kaza değilse kaskoyu deldirmeyin
Hocam fazla bişi olmadı tamponu yerinden sökmüş plastik aksamlarını kırmış yani 1000 tl gibi bişi tutar tahminim