• 22-04-2023, 02:04:56
    #1
    Anahtar kelimeleri kullanırken odak anahtar kelimeyi bold olarak yazıyorum. Fakat odak anahtar kelime dışında 5-6 adet anahtar kelime daha kullanıyorum. Makale uzunluğu az olduğu için odak anahtar kelime dışındakileri bold yazmıyorum. Sizce bold mu yazılmalı?
  • 22-04-2023, 02:18:17
    #2
    Hocam bolddan daha önemlisi, kısa makalede çok anahtar kelime sıkıntı.
  • 22-04-2023, 02:21:04
    #3
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bolddan daha önemlisi, kısa makalede çok anahtar kelime sıkıntı.
    hocam anahtar kelimenin türevlerini kullanıyorum daha az aranan kelimeleri analiz ederek
  • 22-04-2023, 02:22:52
    #4
    Yazının ilk paragrafında bulunan odak kelimeyi kalın, italik, px olarak büyük ve işaretleyerek yazmanız daha doğru olur. Sej'İn bir makalesin de okumuştum, sizin amacınız google'a bu sayfa hangi konu etrafın da dönüyor onu bildirmek diye. Bu yüzden giriş paragrafın da ortalarda ve yazının sonlarında kalın, italik, işaretli ve px olarak büyük yazmanız daha doğru olur. 3 defa yapsanız yeter. Alt anahtar kelimeleri bold yapmak yerine, faq sorularına en kısa verdiğiniz cevabı bold yapmak her zaman daha iyidir. Fakat bunlar sadece google tarafından dikkat çekilmeye çalışılan unsurlardır.
  • 22-04-2023, 02:57:06
    #5
    Bazı anahtar kelimeleri kalın yapmak SEO yardımcı olur. Lakin abartmak da tam tersi. Bazı kaynakları bırakıyorum yine de:



    https://twitter.com/JohnMu/status/1459250010332319746




    https://www.youtube.com/watch?t=2424...ature=youtu.be