Anahtar kelimeleri kullanırken odak anahtar kelimeyi bold olarak yazıyorum. Fakat odak anahtar kelime dışında 5-6 adet anahtar kelime daha kullanıyorum. Makale uzunluğu az olduğu için odak anahtar kelime dışındakileri bold yazmıyorum. Sizce bold mu yazılmalı?