Yazının ilk paragrafında bulunan odak kelimeyi kalın, italik, px olarak büyük ve işaretleyerek yazmanız daha doğru olur. Sej'İn bir makalesin de okumuştum, sizin amacınız google'a bu sayfa hangi konu etrafın da dönüyor onu bildirmek diye. Bu yüzden giriş paragrafın da ortalarda ve yazının sonlarında kalın, italik, işaretli ve px olarak büyük yazmanız daha doğru olur. 3 defa yapsanız yeter. Alt anahtar kelimeleri bold yapmak yerine, faq sorularına en kısa verdiğiniz cevabı bold yapmak her zaman daha iyidir. Fakat bunlar sadece google tarafından dikkat çekilmeye çalışılan unsurlardır.