• 21-04-2023, 20:21:31
    #1
    Selam arkadaşlar,
    Bilgisayarımı açtığımda alttaki görev çubuğu yüklenmiyor. Dosyalarıma erişebiliyorum hepsi açılıyor ama alttaki çubuk gelmiyor. Dolayısıyla net bağlantım yok, çevrimiçi hiçbir işlem yapamıyorum.
    Ne yapmam lazım?

    Umarım anlatabilmişimdir
  • 21-04-2023, 20:24:44
    #2
    Görev yöneticisine girip windows gezginini bulun, üstüne sağ tık yapıp yeniden başlat diyin sorun çözüldümü bakın
  • 21-04-2023, 20:30:02
    #3
    Win + R -> explorer.exe

    İşliyor mu?
  • 22-04-2023, 13:10:13
    #4
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde başıma bi ara gelmişti şu kaynağa göz atar mısınız hocam, işinize yarayabilir; https://www.tech-worm.com/windows-10...boldu-cozuldu/
    duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görev yöneticisine girip windows gezginini bulun, üstüne sağ tık yapıp yeniden başlat diyin sorun çözüldümü bakın
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Win + R -> explorer.exe

    İşliyor mu?
    Değerli arkadaşlar,
    Görev yöneticisi üzerinden Wİndows Gezgini'ni yeniden başlattığımda problem çözüldü. Hepinize yardımlarınız için çok teşekkürler.
  • 23-04-2023, 14:35:09
    #5
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar,
    Görev yöneticisi üzerinden Wİndows Gezgini'ni yeniden başlattığımda problem çözüldü. Hepinize yardımlarınız için çok teşekkürler.
    rica ederim, iyi bayramlar