Selam arkadaşlar,
Bilgisayarımı açtığımda alttaki görev çubuğu yüklenmiyor. Dosyalarıma erişebiliyorum hepsi açılıyor ama alttaki çubuk gelmiyor. Dolayısıyla net bağlantım yok, çevrimiçi hiçbir işlem yapamıyorum.
Ne yapmam lazım?
Umarım anlatabilmişimdir
Bilgisayarım Arızalandı, Yardım
4
●254
- 22-04-2023, 13:10:13canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleduzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli arkadaşlar,mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görev yöneticisi üzerinden Wİndows Gezgini'ni yeniden başlattığımda problem çözüldü. Hepinize yardımlarınız için çok teşekkürler.