Görev yöneticisine girip windows gezginini bulun, üstüne sağ tık yapıp yeniden başlat diyin sorun çözüldümü bakın
Win + R -> explorer.exe
İşliyor mu?
Değerli arkadaşlar,
Görev yöneticisi üzerinden Wİndows Gezgini'ni yeniden başlattığımda problem çözüldü. Hepinize yardımlarınız için çok teşekkürler.