Selam arkadaşlar,
Bilgisayarımı açtığımda alttaki görev çubuğu yüklenmiyor. Dosyalarıma erişebiliyorum hepsi açılıyor ama alttaki çubuk gelmiyor. Dolayısıyla net bağlantım yok, çevrimiçi hiçbir işlem yapamıyorum.
Ne yapmam lazım?
Umarım anlatabilmişimdir