• 21-04-2023, 04:32:29
    #1
    İşlemcim boşta iken 70-80 yük altında 90-05 civarı çalışıyor sebebi ne olabilir stok fan kullanıyorum bir de 5-6 aydır kullanıyorum daha da kullanırsam ne gibi zararları olabilir teşekkür ederim şimdiden
  • 21-04-2023, 04:36:37
    #2
    Toz nedeniyle yeteri kadar hava almıyor olabilir.Termal macun kurumuş olabilir.

    Yüksek sıcaklıkta çalıştığında ömrü kısalır ve verimi düşer.
  • 21-04-2023, 04:37:15
    #3
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toz nedeniyle yeteri kadar hava almıyor olabilir.Termal macun kurumuş olabilir.

    Yüksek sıcaklıkta çalıştığında ömrü kısalır ve verimi düşer.
    Sizece çok zarar vermiş midir işlemciye
  • 21-04-2023, 04:37:53
    #4
    SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizece çok zarar vermiş midir işlemciye
    İşlemcin zarar görmemiştir. Termal macun değiştirmelisin
  • 21-04-2023, 04:39:01
    #5
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemcin zarar görmemiştir. Termal macun değiştirmelisin
    tamamdır 6 aydır yani pc yi aldım alalı yük altında olmasa bile 70-80 ondan dedim bi korktum hocam şimdi
  • 21-04-2023, 04:41:09
    #6
    Yük altında değilken oda sıcaklığına yakın olması gerekiyor.Değerler normal değil.
  • 21-04-2023, 04:43:21
    #7
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yük altında değilken oda sıcaklığına yakın olması gerekiyor.Değerler normal değil.
    evet biliyorum değerler normal değil ondan korkuyorum bir de Cooler Master HTK-002 bu termal macun iyi mi acaba okudum bunu önermişler sizce uygun mudur yani çok etki gösterir mi
  • 21-04-2023, 04:44:11
    #8
    Öncelikle toz temizliği yapmanızı öneririm.Sorun düzelmezse macun değişimi yapabilirsiniz.
  • 21-04-2023, 04:47:11
    #9
    Fanını kontrol edin benimkinde vidası yalama yapmış tam oturmadığı için normalden fazla sıcaktı düzeltince sorun gitti.