İşlemci sıcaklığı hakkında
26
●408
- 21-04-2023, 04:32:29İşlemcim boşta iken 70-80 yük altında 90-05 civarı çalışıyor sebebi ne olabilir stok fan kullanıyorum bir de 5-6 aydır kullanıyorum daha da kullanırsam ne gibi zararları olabilir teşekkür ederim şimdiden
- 21-04-2023, 04:37:15Sizece çok zarar vermiş midir işlemciyeramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 04:37:53İşlemcin zarar görmemiştir. Termal macun değiştirmelisinSosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 04:39:01tamamdır 6 aydır yani pc yi aldım alalı yük altında olmasa bile 70-80 ondan dedim bi korktum hocam şimdiWokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 04:43:21evet biliyorum değerler normal değil ondan korkuyorum bir de Cooler Master HTK-002 bu termal macun iyi mi acaba okudum bunu önermişler sizce uygun mudur yani çok etki gösterir miramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 04:47:11Fanını kontrol edin benimkinde vidası yalama yapmış tam oturmadığı için normalden fazla sıcaktı düzeltince sorun gitti.