İşlemcim boşta iken 70-80 yük altında 90-05 civarı çalışıyor sebebi ne olabilir stok fan kullanıyorum bir de 5-6 aydır kullanıyorum daha da kullanırsam ne gibi zararları olabilir teşekkür ederim şimdiden