rws adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşlemci sıcaklığı hakkında
26
●408
- 21-04-2023, 05:20:29tamamdır hocam peki önerebileceğiniz bi işlemci fanı var mı acabarws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 13:27:156 ay hocam ne yılıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2023, 01:37:10İşlemciniz zarar görmemiştir. Boşta söylediğiniz sıcaklıklar normal değil. Eğer stok fanın montajını siz yaptıysanız ve bu konuda yeterli bilginiz yoksa hatalı kurulumdan kaynaklanıyor olabilir. Stok fan da olsa boşta o dereceler mümkün değil. Eğer oyun oynamıyorsanız stok fanınız gayet yeterli olacaktır. Oyun oynuyorsanız SE-214-XT kule tipi soğutucu i5 12500 işlemci için işinizi fazlasıyla görecektir.
- 22-04-2023, 02:56:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam
Arctic MX-4
termal macun ile
https://www.trendyol.com/snowman/m20...ani-p-46091307
bu soğutucuyu kullanırsanız çok fark ettirir, bütçen varsa aynı tip daha fazlasını alabilirsin ama bu bayağı bayağı götürüyor ucuz ama gerçekten kaliteli.
attığımda stok yok ama markayı aratırsan aynısının stoğunu bulursun