Hocam
Arctic MX-4
termal macun ile
https://www.trendyol.com/snowman/m20...ani-p-46091307
bu soğutucuyu kullanırsanız çok fark ettirir, bütçen varsa aynı tip daha fazlasını alabilirsin ama bu bayağı bayağı götürüyor ucuz ama gerçekten kaliteli.
attığımda stok yok ama markayı aratırsan aynısının stoğunu bulursun