Bu arkadaşın sitesine bundan 6 ay öncesine kadar 5-10 kişi giriyordu. Bu durumu bana söyledi ne yapabiliriz vs diye ben de tavsiyelerde bulunmuştum. Sonra kendisi bana site trafik botlarının olduğunu ücretsiz yapıldığını zararının olup olmayacağını vs sormaya başladı. Ben de yapmamasını söyledim zararlı olur diye. Yaklaşık 4 ay önce felan biz bu işten para kazanamayacağız heralde sürekli para gidiyor para gelmiyor vs dediyse de ben de sabırlı olmasını söyledim. Backlink seo paketleri alıyordu fakat 5-10 hiti geçmiyordu hadi olsun 15. Neyse ben işe girdim o ara boşladım hem R10'u hem de arkadaşı. Şimdi araştırdığımda kendisi tanıtım paketi zengini olmuş
konusunu inceliyorum görsellerine bakıyorum sitesinin günlük hitinin xxx olduğunu söylüyor/gösteriyor. Ama öyle 100 felan değil bu arada neyse. Sonra sitesini inceledim ya bu adam ne yapmış da 2-3 ayda hiti bu kadar fırlamış diye. Bakıyorum içerikleri aynı hiç değişmemiş seo yok genelinde hala. Yani günahını almak istemiyorum bir insan hitini bu kadar arttırabilir sorun yok günlük hiti ulaşılamaz bir şey değil tabi onunda farkındayım fakat içerikleri hiç değişmemiş seo yok ve bu sektöre uzak olan birisi bu kadar kısa sürede bu şekilde bir sıçrama yapabilir mi ? Attığı yazıları google da aratıyorum ne 1. sayfada var ne diğer sayfalarda 1-2 tane rastladım diğer sayfalarda. Yani bu da beni meraklandıran bir diğer konu. Şimdi bu arkadaş bu botlar ile yada görseller ile oynayarak bu işi yapıyorsa sizce bu cezaasız mı kalmalı laf etmemeli miyiz bunca bu paketi alan insan ne yapmalı düşünüyorum bulamıyorum. Sektöre uzak olan birisi bile bunu yapıyorsa sektöre hakim kişiler de benzer işler yapıyor mu oda ben de farklı bir soru işareti bırakıyor. Herhangi bir kanıtım olmadığı için şikayet konusu da açamıyorum böyle kendimi ifade edeyim istedim. Görüşlerinizi de açıkcası merak ediyorum.
İyi forumlar