İyide iyi bir sohbetiniz olan arkadaşınıza neden cezasız kalmalımı diyorsunuz ben onu anlamadım. Siz bir arkadaşsanız ona ulaşıp durumu öğrenip, bir yanlış var ise uyarmalısınız. İnsanoğlu başarı görünce neden aşağı çekmeye çalışır yakını bile olsa? Anlattığınıza göre arkadaşınızla sohbet bile etmeden konuyu açmışımız. Sizin uyarılarınızı dinlemezse şikayet konusu bile açabilirsiniz.